برگزاری جلسه قطب های معین پیشتاز و شهرداری تهران در امور مدیریت بحران

برگزاری جلسه قطب های معین پیشتاز و شهرداری تهران در امور مدیریت بحران

آموزش همگانی و ارتقای توانمندی مردم، گامی مهم در مدیریت مطلوب حوادث و سوانح

 روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

سه شنبه ٧ اسفند97  کارگاه یک روزه هماهنگی اجرای دستورعمل قطب های معینوپیشتاز شهر تهران با حضور دکتر خانکه، قائم مقام سازمان اورژانس کشور در امور مدیریت بحران، دکتر صادقی، جانشین شهردار و رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، روسای مراکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه های مربوطه و مسئولین مدیریت بحران مناطق شهرداری تهران در حوزه سلامت در سالن سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد.

دکتر خانکه گفت: امروز تغییرات اقلیمی به طور ملموس بیش از سایر حوادث مانند سیل و زلزله ایجاد خسارت می کند و باید سازمان های متولی در این مورد توجه ویژه داشته باشند.

دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: پیشگیری از حوادث و کاهش آسیب ها از اهمیت خاصی برخوردار است و باید هم زمان و هم تراز با پیشرفت و توسعه سیستم اورژانس پیش بیمارستانی کشور، حوزه های پیشگیری از حوادث و کاهش آسیب ها نیز توسعه پیدا کند.

دکتر اطهری اظهار کرد: در حوادث و سوانح این مردم هستند که دچار آسیب می شوند و باید با کمک همه سازمان های متولی برای آموزش همگانی  و ارتقای توانمندی مردم در مدیریت مطلوب حوادث تلاش کنیم.

  • کد خبر : 20634
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی