برنامه هاي نظام سلامت در پدافند غيرعامل تشريح شد
اولين گردهمايي پدافند غيرعامل در نظام سلامت در دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي برگزار شد
روابط عمومی مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛
اولين گردهمايي پدافند غيرعامل در نظام سلامت سه شنبه 5/آبان/94 با حضور معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، رييس مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكيكشور، رييس سازمان مديريت بحران كشور و مسئولين لشكري در سالن امام علي(ع) دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي برگزار شد. در اين گردهمايي آفاي دكتر آقاجاني معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكيبرنامه هاي اين وزارتخانه را در پدافند غير عامل تشريح كرد.
مدير حوادث و فوريت هاي پزشكي و مدير حراست دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان نيز به اتفاق كارشناسان مربوطه و كارشناسان معاونت بهداشتي دانشگاه در اين گردهمايي حضور داشتند.



لینک کوتاه خبر :