برنامه استودیو سلامت در نوزوز 95 اخبار و اطلاعات حوزه سلامت كشور را در اختيار هم وطنان عزيز قرار داد

برنامه استودیو سلامت در نوزوز 95 اخبار و اطلاعات حوزه سلامت كشور را در اختيار هم وطنان عزيز قرار داد

یحیایی كارشناس مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان اجراي برنامه استودیو سلامت را بر عهده داشت

روابط عمومي مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛

برنامه استودیو سلامت به همت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، در ایام نوروز سال 95 هر شب از ساعت 20:45 به مدت 15 دقيقه از شبکه خبر سيماي جمهوري اسلامي ايران و با اجراي محمود یحیایی كارشناس مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان، هم وطنان عزيز را در جریان جدیدترین اخبار و اطلاعات طرح سلامت نوروزی قرار داد.

یحیایی گفت: در این برنامه، علاوه بر ارتباط تلفنی با مسئولان ارشد نظام سلامت کشور، هنرمندان و بازیگران سینما و تلویزیون، تازه‌ترین اخبار طرح سلامت نوروزی در بخش‌های اورژانس بیمارستانی، پیش‌بیمارستانی و بهداشت محیط به اطلاع مردم رسيد.

مجری سمنانی برنامه استودیو سلامت اظهار داشت: از نکات متمایز این برنامه، مشارکت مستقیم بینندگان از طریق اینستاگرام و ارسال عکس و فیلم از سوژه‌های مختلف مربوط به حوزه سلامت بود.


وي خاطرنشان كرد: با توجه به اين كه اين برنامه در استوديو مجازي تهيه و پخش شد توانست جذابيت هاي تصويري زيادي را نيز براي بینندگان ايجاد نمايد.

یحیایی، حادثه سقوط بالگرد اورژانس هوايي فارس و مرگ خلبان، خدمه و سرنشینان آن را از تلخ‌ترین حوادث نوروز امسال دانست و گفت: شب قبل از وقوع این حادثه، چون بالگرد اورژانس هوايي فارس برای نخستین بار پرواز در شب را انجام داده بود، با خلبان بالگرد ارتباط تلفنی برقرار كرده بوديم.

محمود یحیایی، کارشناس مرکز مدیریت حوادث فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است و سابقه سال‌ها فعالیت در صدا و سیمای مرکز سمنان را نیز در کارنامه کاری خود دارد.


  • کد خبر : 6824
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی