برنامه آموزشی کاربرد تجهیزات داخل آمبولانس برگزار شد
كاربرد دستگاه هاي الکتروشوک، ونتیلاتور، گلوكومتر، پالس اكسي متر و ساير تجهيزات داخل آمبولانس توسط شركت كنندگان تمرين شد
روابط عمومی مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛
دو شنبه 7 مهر 94 برنامه آموزشی کاربرد تجهیزات داخل آمبولانس توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برای کارکنان اورژانس 115 شهرستان های سمنان،سرخه و مهدی شهر در سالن اجتماعات معاونت درمان برگزار شد.
در اين برنامه، كاربرد دستگاه هاي الکتروشوک، ونتیلاتور، گلوكومتر، پالس اكسي متر و ساير تجهيزات داخل آمبولانس توسط آقای وطنی، کارشناس هماهنگی اورژانس، آموزش داده شد. همچنين براي شركت كنندگان، امكان تمرين با دستگاه ها در حضور مدرس كلاس نيز فراهم شده بود.
گفتني است دوره اول اين برنامه، دوشنبه 30 شهریور 94 برگزار و در مجموع 47 تن از کارکنان اورژانس پيش بيمارستاني دانشگاه شركت داشتند.
دكتر اطهري مدير حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان هدف از برگزاري كلاس هاي بازآموزي را ارتقاي دانش کارکنان عملياتي اورژانس 115 و در نهايت ارتقاي ار ايه خدمات فوريت هاي پزشكي به بيماران عنوان كرد.
