برنامه آموزشی نه به چهارشنبه سوزی در آموزشگاه علامه امینی سمنان
دانش آموزان سفیران آرامش و ایمنی
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
22 اسفند96 برنامه آموزشی نه به چهارشنبه سوزی با حضور دکتر گوهری، معاون درمان، دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه، نمایندگان معاونت پیشگیری نیروی انتظامی و آتش نشانی سمنان در آموزشگاه علامه امینی سمنان با هدف ارتقا دانش و آگاهی مردم به منظور پیشگیری و کاهش آسیب های چهارشنبه آخر سال برگزار شد.
معاون درمان دانشگاه گفت: مردم در چهارشنبه آخر سال باید نکات ایمنی را رعایت و با آرامش و بدون ایجاد خطر برای خود و دیگران سنت دیرینه ایرانیان را پاس بدارند.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: دانش آموزان سفیران آرامش و ایمنی هستند و باید در کنار نیروهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی، آتش نشانی و نیروی انتظامی در حفظ آرامش تلاش و چهارشنبه آخر سال بدون حادثه را مدیریت کنند.
شایان ذکر است، سرهنگ فرزادیخواه از معاونت پیشگیری نیروی انتظامی و رضایی از اداره آتش نشانی در مورد استفاده از مواد محترقه استاندارد و جلوگیری از وقوع حریق ناخواسته مطالبی را یادآور شدند.