بازسازي پايگاه اورژانس پيش بيمارستاني امام رضا(ع)

بازسازي پايگاه اورژانس پيش بيمارستاني امام رضا(ع)

مدير حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان از نزديك در جريان بازسازي پايگاه اورژانس پيش بيمارستاني امام رضا(ع) قرار گرفت

روابط عمومی مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛

دكتر اطهري مدير حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان به اتفاق كارشناس اين مركز شنبه 11/مهر/94 از پايگاه اورژانس پيش بيمارستاني امام رضا(ع) بازديد كرد تا در روند بازسازي اين پايگاه قرار بگيرد.

وي از روند بازسازي پايگاه اورژانس پيش بيمارستاني امام رضا(ع) ابراز رضايت كرد و گفت: به زودي عمليات نوسازي اين پايگاه به اتمام خواهد رسيد.

دكتر اطهري گفت: در اين بازديد آمادگي تكنسين ­ها و سلامت آمبولانس ها و تجهيزات پزشكي نيز ارزيابي شد

  • کد خبر : 4675
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی