بازديد از مرکز درماني 15 خرداد مهدی شهر
چهارشنبه 31/4/94 معاون درمان دانشگاه از مرکز درمانی 15 خرداد مهدی شهر بازدید کردند.
روابط عمومی مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛
دكتر گوهری معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان چهارشنبه 31/4/94 به اتفاق مدیران درمان، حوادث و فوریت های پزشکی و نظارت و ارزشيابي از مرکز درمانی 15 خرداد مهدی شهر بازدید کردند. معاون درمان دانشگاه ضمن بازديد از بخش های مختلف بیمارستان با مسئولين و كاركنان بخش ها صحبت و از نزدیک در جریان مشکلات آن ها قرار گرفت.
گفنني است رئيس بيمارستان 15 خرداد نيز تيم بازديد كننده را همراهي كردند.
دكتر گوهري كفت: تلاش خواهيم كرد تا با رفع مشكلات و ارتقاي كيفيت، خدمات طبي را هر چه بهتر و نزديك تر با استانداردهاي تعريف شده به مردم عزيز شهرستان مهدي شهر ارايه كنيم.
لینک کوتاه خبر :