بازديد از مرکز درماني 15 خرداد مهدی شهر

بازديد از مرکز درماني 15 خرداد مهدی شهر

چهارشنبه 31/4/94 معاون درمان دانشگاه از مرکز درمانی 15 خرداد مهدی شهر بازدید کردند.

روابط عمومی مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛

دكتر گوهری معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان چهارشنبه 31/4/94 به اتفاق مدیران درمان، حوادث و فوریت های پزشکی  و نظارت و ارزشيابي از مرکز درمانی 15 خرداد مهدی شهر بازدید کردند. معاون درمان دانشگاه ضمن بازديد از بخش های مختلف بیمارستان با مسئولين و كاركنان بخش ها صحبت و از نزدیک در جریان مشکلات آن ها قرار گرفت.

گفنني است رئيس بيمارستان 15 خرداد نيز تيم بازديد كننده را همراهي كردند.

دكتر گوهري كفت: تلاش خواهيم كرد تا با رفع مشكلات و ارتقاي كيفيت، خدمات طبي را هر چه بهتر و نزديك تر با استانداردهاي تعريف شده به مردم عزيز شهرستان مهدي شهر ارايه كنيم.

 

  • کد خبر : 4001
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی