اولین مأموریت هلیکوپترآمبولانس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در مناطق سیل زده خوزستان

اولین مأموریت هلیکوپترآمبولانس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در مناطق سیل زده خوزستان

انتقال مادر باردار 23 ساله گرفتار درمناطق سیل زده به مرکز درمانی زنان اهواز

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

دوشنبه 19 فروردین 98 هلیکوپترآمبولانس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پس از استقرار در اهواز، اولین مأموریت خود را با انتقال یک مادر باردار 23 ساله گرفتار درمناطق سیل زده انجام داد.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: مادر باردار از شهرستان حمیدیه به مرکز درمانی زنان اهواز منتقل و حال عمومی مادر خوب می باشد.

  • کد خبر : 21003
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی