اولین دوره آموزشی کمک های اولیه در فوریت های پزشکی در سال 96 برگزار شد

اولین دوره آموزشی کمک های اولیه در فوریت های پزشکی در سال 96 برگزار شد

کارکنان اداره حمل و نقل و پایانه های استان سمنان مباحث کمک های اولیه در خونریزی ها، شکستگی ها، سوختگی ها و احیا قلبی- ریوی را فراگرفتند

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

چهارشنبه 27/اردیبهشت/96اولین دوره آموزشی کمک های اولیه در فوریت های پزشکی توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان برای کارکنان اداره حمل و نقل و پایانه های استان سمنان برگزار شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان گفت:آموزش همگانی با هدف هر عضو خانواده یک امدادگر و به منظور ارتقا سطح آگاهی عموم مردم در زمینه پیشگیری از بروز حوادث، نحوه برخورد با بیماران و ارائه اقدامات اولیه در مواجهه با حوادث گوناگون، همچنین کاهش مرگ و میر قابل پیشگیری ناشی از حوادث، در برنامه های سال جاری مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گنجانده شده است.

این دوره با شرکت 30 تن از کارکنان اداره حمل و نقل و پایانه های استان سمنان، در سالن جلسات آن مرکز تشکیل و مباحث کمک های اولیه در خونریزی ها، شکستگی ها، سوختگی ها و احیا قلبی- ریوی توسط سخنران برنامه برای شرکت کنندگان تدریس شد.

  • کد خبر : 12637
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی