اولین جلسه کارگروه تخصصی مدیریت بهداشت و درمان دانشگاه های علوم پزشکی معین استان تهران برگزار شد

اولین جلسه کارگروه تخصصی مدیریت بهداشت و درمان دانشگاه های علوم پزشکی معین استان تهران برگزار شد

هماهنگی دستگاه های اجرایی برای مدیریت مطلوب بهداشت و درمان در حوادث غیرمترقبه

  روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

یکشنبه 23 اردیبهشت 97 اولین جلسه کار گروه تخصصی مدیریت بهداشت و درمان دانشگاه های علوم پزشکی معین استان تهران با حضور دکتر کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور و مدیران حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی استان های معین تهران در سالن جلسات  بیمارستان خاتم الانبیاء برگزار شد.

دکتر کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: برای مدیریت مطلوب بهداشت و درمان  در سوانح و حوادث غیرمترقبه  به ویژه در شهرهای بزرگ، نیاز به هماهنگی همه دستگاه های امدادی از جمله اورژانس، جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی و آتش نشانی است.

دکتر اطهری، مدیرحوادث و فوریت های پزشکی گفت: تیم اورژانس پیش بیمارستانی به عنوان خط قدم مواجهه وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با حوادث غیرمترقبه باید از آمادگی مطلوب برای انجام ماموریت های محوله برخوردار باشد.

  • کد خبر : 17265
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی