اولین جلسه هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در سال جدید
مشارکت فعال کارشناسان برای تصمیم سازی در برنامه های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
یکشنبه 8 فروردین 1400 اولین جلسه هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در سال جدید با حضور دکتر اطهری، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه و کلیه کارشناسان ستادی این مرکز برگزار شد.
دکتر اطهری، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: مشارکت فعال کارشناسان ستادی در بخش های مختلف برای تصمیم سازی در برنامه های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و بهره گیری از نظرات تخصصی در حوزه های متعدد عملیاتی، راه بردی کارآمد برای ارتقای سیستم اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه خواهد بود.
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: در جلسه هم اندیشی، برنامه های مهم و با اولویت مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه برای سال جدید مطرح شد. همچنین در سال 1399 چهل جلسه هم اندیشی به صورت منظم و با حضور کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه برگزار و در باره برنامه های مرکز تصمیم گیری شد.
شایان ذکر است؛ جلسات هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه به صورت منظم و مستمر در سال جاری ادامه خواهد داشت.