اولین جلسه مشورتی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان در سال جدید با حضور معاون درمان دانشگاه تشکیل شد

اولین جلسه مشورتی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان در سال جدید با حضور معاون درمان دانشگاه تشکیل شد

طی سال گذشته 38 جلسه مشورتی توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

امروز20/فروردین/96 اولین جلسه مشورتی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در سال جاری با حضور دکتر گوهری، معاون درمان، مدیرحوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه و کارشناسان این مرکز برگزار شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: معاون درمان دانشگاه در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش کارکنان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در سال گذشته از برگزاری منظم و مستمر جلسات مشورتی در مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان  سپاسگزاری کردند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در این جسله گزارشی از جلسات سال گذشته را ارایه و اهم برنامه های این جلسه را مطرح کردند.

شایان ذکر است در سال گذشته 38 جلسه مشورتی توسط  مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور کارشناسان این مرکز برگزار شد.

  • کد خبر : 11975
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی