اورژانس 115 هم گام با دانش آموزان

استقبال از بازگشایی مدارس با استقرار آمبولانس هاي اورژانس پيش بيمارستاني دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان در نقاط حساس شهرها

روابط عمومی مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛

چهارشنبه اول مهر 94 هم زمان با بازگشایی مدارس، آمبولانس های اورژانس پيش بيمارستاني دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در شهرهای سمنان، سرخه، مهدی شهر، شهمیرزاد، فولادمحله، دامغان، دیباج، کلاته رودبار، آرادان و گرمسار، در میادين اصلی و نزديك مدارس استقرار یافتند.

دکتر اطهری مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی، گفت: اورژانس پیش بیمارستانی هم گام با دانش آموزان، در مراسم بازگشايي مدارس مشاركت كرده و آماده خدمت رسانی می باشد.

دکتر اطهری ابراز امیدواری کرد دانش آموزان، پرتوان و بانشاط، در محيطي شاداب به تحصيل علم بپردازند.

وي گفت: دانش آموزان مي توانند با نظم و انظباط و رعايت نكات ايمني از بروز حوادث در محيط هاي دانش آموزي پيشگيري كنند.

 

  • کد خبر : 4575
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی