افتتاح پايگاه اورژانس پيش بيمارستاني داورآباد شهرستان آرادان
پايگاه اورژانس پيش بيمارستاني داورآباد با حضور رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان و مسئولين منطقه مورد بهره برداري قرار گرفت
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان:
صبح شنبه 24/بهمن/94 پايگاه اورژانس پيش بيمارستاني داورآباد شهرستان آرادان با حضور رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان و برخي مسئولين شهرستان هاي آرادان و گرمسار مورد بهره برداري قرار گرفت.
دكتر اطهري، مدير حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان گفت: ساختمان پايگاه اورژانس پيش بيمارستاني داورآباد توسط دهياري و شوراي اسلامي داورآباد و با مشاركت خيرين احداث و براي استقرار پايگاه اورژانس پيش بيمارستاني در اختيار دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان قرار گرفته است.
دكتر اطهري اظهار داشت: با استقرار پايگاه اورژانس پيش بيمارستاني داورآباد پوشش خدمات فوريت هاي پزشكي در سطح شهرها، روستاها و راه هاي مواصلاتي منطقه ارتقا خواهد يافت.
گفتني است پايگاه اورژانس پيش بيمارستاني داورآباد در زميني به مساحت 300 و زيربناي 64 متر مربع احداث شده است. همچنين شوراي اسلامي داورآباد، كليه لوازم و امكانات رفاهي و اداري پايگاه به ارزش 250 ميلون ريال را نيز تأمين كرده است.
با استقرار يك دستگاه آمبولانس جديد با تجهيزات كافي و تأمين نيروي عملياتي مورد نياز توسط دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان، پايگاه اورژانس پيش بيمارستاني داورآباد به صورت رسمي مورد بهره برداري قرار گرفت.
فرماندار و امام جمعه شهرستان آرادان، اعضاي شوراي اسلامي و دهياري داورآباد، نماينده مردم شهرستان هاي آرادان و گرمسار در مجلس شوراي اسلامي، رؤساي شبكه بهداشت و درمان آرادان و گرمسار و جمعي از مردم منطقه نيز در اين مراسم حضور داشتند.