افتتاح پايگاه اورژانس پيش بيمارستاني داورآباد شهرستان آرادان

افتتاح پايگاه اورژانس پيش بيمارستاني داورآباد شهرستان آرادان

پايگاه اورژانس پيش بيمارستاني داورآباد با حضور رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان و مسئولين منطقه مورد بهره برداري قرار گرفت

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان:

صبح شنبه 24/بهمن/94 پايگاه اورژانس پيش بيمارستاني داورآباد شهرستان آرادان با حضور رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان و برخي مسئولين شهرستان هاي آرادان و گرمسار مورد بهره برداري قرار گرفت.

 دكتر اطهري، مدير حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان گفت: ساختمان پايگاه اورژانس پيش بيمارستاني داورآباد توسط دهياري و شوراي اسلامي داورآباد و با مشاركت خيرين احداث و براي استقرار  پايگاه اورژانس پيش بيمارستاني در اختيار دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان قرار گرفته است.

دكتر اطهري اظهار داشت: با استقرار پايگاه اورژانس پيش بيمارستاني داورآباد پوشش خدمات فوريت هاي پزشكي در سطح شهرها، روستاها و راه هاي مواصلاتي منطقه ارتقا خواهد يافت.

گفتني است پايگاه اورژانس پيش بيمارستاني داورآباد در زميني به مساحت 300 و زيربناي 64 متر مربع احداث شده است. همچنين شوراي اسلامي داورآباد، كليه لوازم و امكانات رفاهي و اداري  پايگاه به ارزش 250 ميلون ريال را نيز تأمين كرده است.

با استقرار يك دستگاه آمبولانس جديد با تجهيزات كافي و تأمين نيروي عملياتي مورد نياز توسط دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان، پايگاه اورژانس پيش بيمارستاني داورآباد به صورت رسمي مورد بهره برداري قرار گرفت.

 

 فرماندار و امام جمعه شهرستان آرادان، اعضاي شوراي اسلامي و دهياري داورآباد، نماينده مردم شهرستان هاي آرادان و گرمسار در مجلس شوراي اسلامي، رؤساي شبكه بهداشت و درمان آرادان و گرمسار  و جمعي از مردم منطقه نيز در اين مراسم حضور داشتند.

  • کد خبر : 6237
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی