ارزيابي آمادگي پايگاه هاي اورژانس پيش بيمارستاني شهرستان مهدي شهر در ماه مبارك رمضان
مدير حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان به اتفاق كارشناس اين مركز شنبه 2٠/4/94 از پايگاه هاي اورژانس پيش بيمارستاني شهرستان مهدي شهر بازديد كرد.
روابط عمومی مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛
دكتر اطهري مدير حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان به اتفاق وطني كارشناس اين مركز شنبه 20/4/94 از پايگاه هاي اورژانس پيش بيمارستاني فولادمحله، شهميرزاد و مهدي شهر بازديد و آمادگي اين پايگاه ها را در ماه مبارك رمضان ارزيابي كرد.
دكتر اطهري گفت: در اين بازديد آمادگي تكنسين ها و سلامت آمبولانس ها و تجهيزات پزشكي نيز ارزيابي شد.
گفتني است دكتر اطهري و وطني افطار خود را با تكنسين هاي پايگاه فولادمحله صرف كردند.


لینک کوتاه خبر :