آمبولانس ها و پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه در پی شیوع ویروس کرونا ضدعفونی شد
اهمیت حفظ سلامتی تکنسین های فوریت های پزشکی
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
دکتر اطهری، مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: با توجه به شیوع بیماری کروناویروس و اهمیت حفظ سلامتی تکنسین های فوریت های پزشکی، با هماهنگی مراکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان ها، کلیه آمبولانس ها و پایگاه های تحت پوشش دانشگاه ضدعفونی شد.
شایان ذکر است، ضدعفونی کردن آمبولانس ها و پایگاه ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.
لینک کوتاه خبر :