آمادگي پايگاه هاي اورژانس پيش بيمارستاني شهرستان گرمسار مورد ارزيابي قرار گرفت
مدير و كارشناسان مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان از پايگاه هاي اورژانس پيش بيمارستاني شهرستان هاي گرمسار و آرادان بازديد كردند.
روابط عمومی مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛
یک شنبه 8/آذر/94 دكتر اطهري مدير حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان به اتفاق كارشناسان اين مركز، از پايگاه هاي اورژانس پيش بيمارستاني شهري گرمسار، ایوانکی، زائر، آرادان و ده نمک بازديد كرد. وي ضمن ارزيابي آمادگي پايگاه هاي اورژانس، از نزديك در جريان مشكلات و خواسته هاي تكنسين هاي پايگاه ها قرار گرفت.
دكتر اطهري آمادگي پايگاه هاي اورژانس پيش بيمارستاني شهرستان هاي گرمسار و آرادان را مطلوب عنوان كرد و گفت: در اين بازديد آمادگي تكنسين ها و سلامت آمبولانس ها و تجهيزات پزشكي نيز ارزيابي شد.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان همچنين ضمن بازديد از بخش اورژانس مرکز درماني امام خمینی(ره)طي جلسه اي با دكتر عرب، رييس بيمارستان در خصوص اعزام بیماران گفتگو كرد.



