آغاز دور اول واکسیناسیون کرونای تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

آغاز دور اول واکسیناسیون کرونای تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

 آغاز دور اول واکسیناسیون کرونای تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

قطع زنجیره بیماری در کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی با انجام واکسیناسیون کرونا

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

شنبه 23 اسفند 99 دور اول واکسیناسیون کرونای تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آغاز شد.

دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: تکنسین های فوریت های پزشکی اورژانس پیش بیمارستانی در خط اول مواجهه با بیماران کرونایی بوده و  تعداد قابل توجهی از این عزیزان در حین ارائه خدمات فوریت های پزشکی به هم وطنان، به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

دکتر اطهری، اظهار کرد: واکسیناسیون کرونا با ایجاد ایمنی لازم در مقابل بیماری، نقش موثری در ایجاد مصونیت و قطع زنجیره بیماری در کارکنان بهداشت و درمان خواهد داشت.

 روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه اعلام کرد : واکسیناسیون کرونای تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در شهرستان های گرمسار، دامغان و سمنان با رعایت اولویت ها در حال انجام است.

  • کد خبر : 31036
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

آغاز دور اول واکسیناسیون کرونای تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آغاز دور اول واکسیناسیون کرونای تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *