3 دستگاه آمبولانس توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تحویل شد

3 دستگاه آمبولانس توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تحویل شد

تقویت ناوگان آمبولانس های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان هاي دامغان، آرادان و مهدی شهر هم زمان با دهه فجر انقلاب اسلامي

روابط عمومی مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛

3 دستگاه آمبولانس توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تحویل شد.

دکتر اطهری مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان گفت: در راستای ارتقای كيفيت ارايه خدمات فوريت هاي پزشكي توسط سيستم اورژانس پش بیمارستانی دانشگاه  2 دستگاه آمبولانس ویژه کمک دار به شهرستان های دامغان و مهدی شهر و یک دستگاه آمبولانس تويوتا به شهرستان آرادان تحويل شد.

دكتر اطهري اظهار كرد: اين آمبولانس ها با هدف تقویت ناوگان آمبولانس های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه و ارتقاي پوشش خدمات فوریت های پزشکی در شهرها، روستاها و راه هاي حوزه جغرافيايي تحت پوشش، به ويژه راه هاي كوهستاني، تحويل مراكز شهرستان ها شده است.

گفتني است این سه دستگاه آمبولانس هم زمان با دهه فجر انقلاب اسلامي و با در نظر گرفتن وضعيت جغرافيايي، پراکندگی پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی و نیز رعایت استانداردهای مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي، توزيع شده است.

  • کد خبر : 6027
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی