26 شهريور چهليمن سال تأسيس اورژانس پيش بيمارستاني گرامي باد

26 شهريور چهليمن سال تأسيس اورژانس پيش بيمارستاني گرامي باد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكي بر لزوم ایجاد سازمان اورژانس كشور تاکید كرد

روابط عمومي مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛

وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم ایجاد سازمان اورژانس گفت: پیشنهاد تشکیل سازمان مستقل اورژانس کشور به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارائه شده و اگر شورای عالی اداری آن را تصویب کند، تشکیل آن به مصوبه مجلس نیازی ندارد.

به گزارش وب دا، دکتر هاشمی در همایش بزرگداشت چهلمین سال تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش تکنسین های اورژانس کشور، از جانباختگان این بخش به عنوان شهدای اورژانس یاد و به خانواده آنان ادای احترام کرد.

وی خطاب به تکنسین های اوراژانس اظهار کرد: شغل شریف شما با نشاط و جوانی همراه بوده و برای جامعه آرامش بخش است که امیدوارم در این عرصه موفق باشید.

وزير بهداشت با تأکید بر لزوم تقویت اورژانس هوایی کشور گفت: تقویت اورژانس هوایی مقرون به صرفه تر از این است که در مناطق وسیع روستایی پایگاه اورژانس ایجاد کنیم بنابراین امیدواریم تا پنج سال آینده 40 فروند بالگرد به ناوگان اورژانس هوایی کشور اضافه شود.

گفتني است مراسم چهلمین سال روز تأسيس اورژانس پيش بيمارستاني ينجشنيه 26 شهريور 94 در تالار امام علي دانشگاه شهيد بهشتي، با شركت تعدادي از تكنسين هاي زحمت كش اورژانس از سراسر كشور برگزار شد.

  • کد خبر : 4518
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی