نشست صمیمی مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه و حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه با کارکنان عملیاتی اورژانس 115 شهرستان سرخه
مشارکت فعال تر تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی باید در ارتقای فرهنگ مردم در زمینه اورژانس و فوریت های پزشکی
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
دوشنبه 18/اردیبهشت/96 کارکنان عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سرخه مسایل و مشکلات خود را در نشستی صمیمی با مدیر شبکه بهداشت و درمان آن شهرستان و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در میان گذاشتند.
دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی باید در ارتقای فرهنگ مردم در زمینه اورژانس و فوریت های پزشکی مشارکت فعال تری داشته باشند.
در این نشست که با شرکت تعدادی از تکنسین های اورژانس 115 شهرستان سرخه و کارشناسان ستادی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه برگزار شد مسائلی مانند توزیع کارانه عملکردی، توزیع منابع، توزیع نوبت های کاری تکنسین ها و قرارداد نیروهای شرکتی مورد بحث قرار گرفت.

