برنامه آموزشی نه به چهارشنبه سوزی در آموزشگاه علامه امینی سمنان

برنامه آموزشی نه به چهارشنبه سوزی در آموزشگاه علامه امینی سمنان

دانش آموزان سفیران آرامش و ایمنی

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

22 اسفند96 برنامه آموزشی نه به چهارشنبه سوزی با حضور دکتر گوهری، معاون درمان، دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه، نمایندگان معاونت پیشگیری نیروی انتظامی و آتش نشانی سمنان در آموزشگاه علامه امینی سمنان با هدف ارتقا دانش و آگاهی مردم به منظور پیشگیری و کاهش آسیب های چهارشنبه آخر سال  برگزار شد.

معاون درمان دانشگاه گفت: مردم در چهارشنبه آخر سال باید نکات ایمنی را رعایت و با آرامش و بدون ایجاد خطر برای خود و دیگران سنت دیرینه ایرانیان را پاس بدارند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: دانش آموزان سفیران آرامش و ایمنی هستند و باید در کنار نیروهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی، آتش نشانی و نیروی انتظامی در حفظ آرامش تلاش و چهارشنبه آخر سال بدون حادثه را مدیریت کنند.

شایان ذکر است، سرهنگ فرزادیخواه از معاونت پیشگیری نیروی انتظامی و رضایی از اداره آتش نشانی در مورد استفاده از مواد محترقه استاندارد و جلوگیری از وقوع حریق ناخواسته مطالبی را یادآور شدند.

  • کد خبر : 16522
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی