اولین جلسه هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در سال جدید

اولین جلسه هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در سال جدید

مشارکت فعال کارشناسان برای تصمیم سازی در برنامه های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

یکشنبه 8 فروردین 1400 اولین جلسه هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در سال جدید با حضور دکتر اطهری، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه و کلیه کارشناسان ستادی این مرکز برگزار شد.

دکتر اطهری، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: مشارکت فعال کارشناسان ستادی در بخش های مختلف برای تصمیم سازی در برنامه های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و بهره گیری از نظرات تخصصی در حوزه های متعدد عملیاتی، راه بردی کارآمد برای ارتقای سیستم اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه خواهد بود.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: در جلسه هم اندیشی، برنامه های مهم و با اولویت مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه برای سال جدید مطرح شد. همچنین در سال 1399 چهل جلسه هم اندیشی به صورت منظم و با حضور کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه برگزار و در باره برنامه های مرکز تصمیم گیری شد.

شایان ذکر است؛ جلسات هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه به صورت منظم و مستمر در سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

  • کد خبر : 31192
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *