هفتم مهر، روز ایمنی و آتش نشانی
ارتقای توانمندی های سازمان های امدادی با برگزاری برنامه های آموزشی مشترک
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
دوشنبه 7 مهر 99 دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه به اتفاق کارشناسان این مرکز ضمن دیدار با مدیر سازمان آتش نشانی و کارکنان ایستگاه آتش نشانی منطقه 1 سمنان، روز ایمنی و آتش نشانی را تبریک گفتند.
دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: تعامل سازمان های امدادی از جمله سازمان آتش نشانی نقش مهم و موثری در مدیریت حوادث داشته و برگزاری برنامه های آموزشی مشترک می تواند در ارتقای توانمندی های سازمان های امدادی نقش موثری داشته باشد.
دکتر اطهری آمادگی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه را برای همکاری با سازمان آتش نشانی سمنان در برگزاری برنامه های آموزشی مشترک اعلام کردند.
