اولین دوره آموزشی کمک های اولیه در فوریت های پزشکی در سال 96 برگزار شد
کارکنان اداره حمل و نقل و پایانه های استان سمنان مباحث کمک های اولیه در خونریزی ها، شکستگی ها، سوختگی ها و احیا قلبی- ریوی را فراگرفتند
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
چهارشنبه 27/اردیبهشت/96اولین دوره آموزشی کمک های اولیه در فوریت های پزشکی توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان برای کارکنان اداره حمل و نقل و پایانه های استان سمنان برگزار شد.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان گفت:آموزش همگانی با هدف هر عضو خانواده یک امدادگر و به منظور ارتقا سطح آگاهی عموم مردم در زمینه پیشگیری از بروز حوادث، نحوه برخورد با بیماران و ارائه اقدامات اولیه در مواجهه با حوادث گوناگون، همچنین کاهش مرگ و میر قابل پیشگیری ناشی از حوادث، در برنامه های سال جاری مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گنجانده شده است.
این دوره با شرکت 30 تن از کارکنان اداره حمل و نقل و پایانه های استان سمنان، در سالن جلسات آن مرکز تشکیل و مباحث کمک های اولیه در خونریزی ها، شکستگی ها، سوختگی ها و احیا قلبی- ریوی توسط سخنران برنامه برای شرکت کنندگان تدریس شد.


