اولین جلسه کارگروه تخصصی مدیریت بهداشت و درمان دانشگاه های علوم پزشکی معین استان تهران برگزار شد
هماهنگی دستگاه های اجرایی برای مدیریت مطلوب بهداشت و درمان در حوادث غیرمترقبه
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
یکشنبه 23 اردیبهشت 97 اولین جلسه کار گروه تخصصی مدیریت بهداشت و درمان دانشگاه های علوم پزشکی معین استان تهران با حضور دکتر کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور و مدیران حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی استان های معین تهران در سالن جلسات بیمارستان خاتم الانبیاء برگزار شد.
دکتر کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: برای مدیریت مطلوب بهداشت و درمان در سوانح و حوادث غیرمترقبه به ویژه در شهرهای بزرگ، نیاز به هماهنگی همه دستگاه های امدادی از جمله اورژانس، جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی و آتش نشانی است.
دکتر اطهری، مدیرحوادث و فوریت های پزشکی گفت: تیم اورژانس پیش بیمارستانی به عنوان خط قدم مواجهه وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با حوادث غیرمترقبه باید از آمادگی مطلوب برای انجام ماموریت های محوله برخوردار باشد.
