اولین جلسه مشورتی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان در سال جدید با حضور معاون درمان دانشگاه تشکیل شد
طی سال گذشته 38 جلسه مشورتی توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
امروز20/فروردین/96 اولین جلسه مشورتی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در سال جاری با حضور دکتر گوهری، معاون درمان، مدیرحوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه و کارشناسان این مرکز برگزار شد.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: معاون درمان دانشگاه در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش کارکنان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در سال گذشته از برگزاری منظم و مستمر جلسات مشورتی در مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان سپاسگزاری کردند.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در این جسله گزارشی از جلسات سال گذشته را ارایه و اهم برنامه های این جلسه را مطرح کردند.
شایان ذکر است در سال گذشته 38 جلسه مشورتی توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور کارشناسان این مرکز برگزار شد.