3 نوزاد در سال 94 داخل آمبولانس هاي اورژانس پيش بيمارستاني ديده به جهان گشودند
طي سال 1394 سه مورد زايمان توسط تكنسين هاي اورژانس 115 داخل آمبولانس انجام شد
روابط عمومی مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛
طي سال 1394 سه مورد زایمان توسط تكنسين هاي اورژانس در آمبولانس هاي اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان انجام شد.
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان گفت: با سرعت عمل اورژانس پیش بیمارستانی و انجام اقدامات درماني مناسب، تكنسين هاي اورژانس 115 موفق شدند طي سال گذشته 3 مورد زايمان را داخل آمبولانس انجام داده و مادر و نوزاد را سالم به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه منتقل كنند.
گفتني است از سه نوزاد متولد شده 1 نوزاد به بيمارستان اميرالمؤمنين(ع) و 2 نوزاد به بیمارستان امام خمینی (ره) گرمسار انتقال یافتند
لینک کوتاه خبر :