گرامی داشت روز هلال احمر با حضور مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان در دفتر مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان

گرامی داشت روز هلال احمر با حضور مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان در دفتر مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان

مدیریت مطلوب حوادث با تعامل و همکاری جمعیت هلال احمر و اورژانس پیش بیمارستانی

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

چهارشنبه 18 اردیبهشت 98 دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان به اتفاق کارشناسان این مرکز، مدیر مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان و تنی چند از تکنسین های فوریت های پزشکی با حضور در دفتر مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، روز هلال احمر را به دکتر شکرالهی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان و همکارانش تبریک گفته و این روز را گرامی داشتند.

دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان گفت: مدیریت مطلوب حوادث به خصوص حوادث جاده ای فقط با تعامل و همکاری جمعیت هلال احمر و اورژانس پیش بیمارستانی ممکن خواهد بود.

  • کد خبر : 21413
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی