پیام تبریک مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشکاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت چهل و سومین سالروز تأسیس اورژانس کشور

پیام تبریک مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشکاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت چهل و سومین سالروز تأسیس اورژانس کشور

.

   روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

دوشنبه 26 شهریور 97به مناسبت چهل و سومین سالروز تأسیس اورژانس کشور، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور در مرکز ارتباطات دانشگاه از طریق ارتباط رادیویی با پیامی این روز را به تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی استان سمنان تبریک گفت. دکتر اطهری همچنین به اتفاق کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه به این مناسبت با حضور در پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی امام رضا(ع)، ابوذر و گلستان شهرستان سمنان ضمن دیدار با تکنسین های اورژانس، این روز را تبریک گفت.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه متن پیام دکتر اطهری را به این شرح منتشر کرد:

 با سلام و احترام خدمت همکاران ارجمند اورژانس پیش بیمارستانی

چهل و سه سال تلاش و مداومت در عرصه خدمات فوریت های پزشکی برگ زرینی است در تالار افتخارات اورژانس کشور. سال های خدمت در این عرصه موجب افتخار، سرافرازی و سربلندی ماست. این روز را به شما همکار گرانقدر تبریک می گویم و سلامتی و عزت شما و خانواده محترم را از خدای متعال مسئلت می نمایم.

شاد و پیروز باشید.

  • کد خبر : 18743
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی