پیام تبریک مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان به مناسبت روز ملی اورژانس
تلاش کارکنان فداکار اورژانس پیش بیمارستانی در خدمت رسانی به بیماران اورژانسی، برای مردم عزیز اطمینان خاطر و امیدبخش
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
26 شهریور 99 بینایی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان طی تماس تلفنی با دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه، روز ملی اورژانس و چهل و پنجمین سال روز تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی را به وی و مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تبریک گفت.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان گفت: تلاش کارکنان فداکار اورژانس پیش بیمارستانی در شرایط دشوار خدمت رسانی به بیماران اورژانسی، برای مردم عزیز اطمینان خاطر و امیدبخش است.
شایان ذکر است برای رعایت شرایط شیوع کروناویروس، بینایی پیام تبریک خود را تلفنی اعلام کرد.