نوازدی در آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی پا به عرصه هستی نهاد

نوازدی در آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی پا به عرصه هستی نهاد

تکنسین های اورژانس 115 در آخرین دقایق یکشنبه 17 مرداد زایمان مادر بارداری را در آمبولانس انجام دادند

روابط عمومي مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛

ساعت 23:52 یکشنبه 17/مرداد/95 نوازد پسری در آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان به دنیا آمد. در پی تماس مددجویی با اورژانس 115 مبنی بر شروع درد زایمانی مادر باردار  32 ساله، بلافاصله يك دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس 115 گلستان سمنان به محل اعزام شد.

روابط عمومي مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه گفت: با توجه به شروع مرحله زایمان در حين انتقال مارد باردار به بیمارستان، با تلاش تكنسين هاي اورژانس 115 نوزاد پسر داخل آمبولانس متولد شد.

گفتنی است مادر و نوزاد سالم به بيمارستان اميرالمؤمنين(ع) سمنان منتقل شدند.

  • کد خبر : 8772
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی