نقش ارزنده آموزش در سنین کودکی برای بهبود سطح ایمنی و پیشگیری از حوادث و بیماری ها
آشنایی کودکان با آسیب های تهدید کننده
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
چهارشنبه 30 آبان97 برنامه آموزشی پیشگیری از حوادث و امدادرسانی به بیماران توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در مهدکودک و پیش دبستانی الزهراء سمنان برگزار شد.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: سنین کودکی فرصتی است بسیار مناسب برای فراگیری و در صورت استفاده درست از این توانمندی، می توانیم کودکان را با آسیب های تهدید کننده آشنا ساخته تا با آمادگی ذهنی بهتر وارد اجتماع شوند.
شایان ذکر است در این برنامه، نو آموزان مهدکودک و پیش دبستانی الزهراء با درخواست امداد از اورژانس و مأموریت های اورژانس پیش بیمارستانی آشنا و در پایان از آمبولانس اورژانس 115 و تجهیزات آن بازدید کردند. همچنین کودکان در مسابقه نقاشی با موضوع اورژانس 115 شرکت و به نفرات برتر جوایزی اهداء شد.
