نشست هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه با مدیرکل راه آهن شمال شرق

نشست هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه با مدیرکل راه آهن شمال شرق

تعامل با ایستگاه های راه آهن برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی

 روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

سه شنبه 10 مهر 97 نشست هم اندیشی ارائه خدمات فوریت های پزشکی به مسافرین قطار با حضور دکتر گوهری، معاون درمان دانشگاه، زاد خور، مدیرکل راه آهن شمال شرق و رئیس ایستگاه راه آهن سمنان، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان و کارشناسان این مرکز و مدیرحوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد.

دکتر گوهری، معاون درمان دانشگاه گفت: تعامل نزدیک اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه و ایستگاه های راه آهن نقش موثری در ارائه مطلوب خدمات فوریت های پزشکی به مددجویان خواهد داشت.

 

  • کد خبر : 18921
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی