نشست تخصصی رؤسای مراکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی سراسر کشور در بم
روز ایمنی در برابر زلزله و ارائه درس آموخته های بم تا کرمانشاه
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
دوشنبه ۳ دی ۹۷ نشست تخصصی روسای مراکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی سراسر کشور با حضور رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی بم، معاونین فنی و اجرایی سازمان اورژانس کشور و رؤسای مراکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی سراسر کشور، با موضوع روز ایمنی در برابر زلزله و ارائه درس آموخته های بم تا کرمانشاه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد.
دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: در حال حاضر سازمان اورژانس کشور در مدیریت بحران به موفقیت های قابل توجهی رسیده و از توانمندی خوبی در انسجام نیروهای عملیاتی و منابع موجود برای مدیریت بحران دست یافته است.
دکتر اطهری گفت: با توجه به شرایط فعلی، مهم ترین نیاز مدیریت بحران در کشور، ایجاد برنامه و هماهنگی گروه های امدادی است.

