معاون درمان ورارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي از ورود 180 دستگاه آمبولانس جديد به گمرك بندرعباس خبر داد

معاون درمان ورارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي از ورود 180 دستگاه آمبولانس جديد به گمرك بندرعباس خبر داد

دولت قصد دارد طي دو سال آينده 2000 دستگاه آمبولانس مدرن را به ناوگان آمبولانس كشور اضافه كند

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان:

بیست و نهمین همایش رؤسای مراکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی سراسر کشور 18 و 19/اسفند/1394 با حضور دكتر آقاجاني، معاون درمان ورارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و دکتر صابری نیا، رئیس مرکز مدیریت حوادث و  فوریت های پزشکی کشور در محل سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد.

دكتر آقاجاني ضمن تقدير از زحمات شبانه روزي مراكز مديريت حوادث و  فوریت های پزشکی سراسر کشور اظهار داشت: در صدد هستيم تا در سال 95 با توسعه اورژانس هوايي و تقويت اورژانس زميني خدمات ارزنده اي را در اين حوزه به هموطنان عزيز ارايه كنيم.

دكتر آقاجاني از ورود 180 دستگاه آمبولانس جديد به گمرك بندرعباس خبر داد و گفت: دولت قصد دارد طي دو سال آينده 2000 دستگاه آمبولانس مدرن را به ناوگان آمبولانس كشور اضافه كند.

دکتر صابري نیا رئیس مرکز مدیریت حوادث و  فوریت های پزشکی کشور گفت: با توجه به اهمیت مراحل سازمانی در اورژانس پیش بیمارستانی در نظر است نسبت به اجرای طرح رتبه بندی نیروی های عملیاتی مراکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اقدام شود.

دکتر صابری نیا اظهار داشت: با توجه به نوع فعالیت تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی، لباس مناسب كار براي كاركنان مراکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مراحل نهايي طراحي را مي گذراند و به زودي اجرايي خواهد شد.

دکتر زمانی متخصص مغز و اعصاب و رئیس انجمن علمی سکته مغزی ایران در اين همايش گفت: با توجه به نقش زمان در پیشگیری از عوارض سکته مغزی ضروری است نیروی های اورژانس پیش بیمارستانی بیماران با علائم سكته مغزي را در كمترين زمان به مراکز درمانی واجد  Stroke Unitانتقال دهند.

در این همایش تمامي رؤساي مراكز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی سراسر كشور و معاونين و رؤساي ادارات مختلف مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي كشور حضور داشتند.


 

  • کد خبر : 6622
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی