مدیریت مطلوب حادثه برخورد یک دستگاه کامیون با مینی بوس در محور گرمسار- تهران توسط اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار

مدیریت مطلوب حادثه برخورد یک دستگاه کامیون با مینی بوس در محور گرمسار- تهران توسط اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار

مصدومین حادثه برای دریافت خدمات پزشکی تخصصی به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل شدند

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

شنبه 14 اردیبهشت 98 برخورد یک دستگاه کامیون با مینی بوس درمحور گرمسار- تهران 16 مصدوم برجای گذاشت.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: بلافاصله پس از اعلام خبر حادثه 7 دستگاه آمبولانس از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان و 1 دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر منطقه به محل حادثه اعزام و مصدومین را برای دریافت خدمات تخصصی به بیمارستان معتمدی گرمسار انتقال دادند.

شایان ذکر است در مدیریت این حادثه، یک دستگاه آمبولانس از شهرستان پاکدشت نیز برای امدادرسانی در محل حاضر و دو مصدوم را به مرکز درمانی شهدای پاکدشت منتقل کرد.

  • کد خبر : 21336
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی