قدردانی از زحمات مسئول سابق اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار
.
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
دوشنبه 26 آذر 97 طی مراسمی که توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار برگزار شد از زحمات و تلاش های امیری، مسئول سابق اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار قدردانی شد. در این مراسم معاون بهداشت و جمعی از همکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان و تعدادی از تکنسین های اورژآنس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار حضور داشتند.
دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: برای پیشبرد اهداف سازمان اورژانس دانشگاه، همه باید در امور محوله مشارکت و نقش خود را ایفا نمایند.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه ضمن قدردانی از زحمات داریوش امیری، در مدت تصدی مسئولیت اورژانس 115 شهرستان گرمسار، برای آقای مجتبی مهری، مسئول جدید این حوزه آرزوی توفیق و پیروزی نمود.
متن قدردانی مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه
جناب آقاي داریوش امیری
کارشناس محترم نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار
با سلام و احترام؛
ايجاد آرامش و اطمينان روحي و تأمين سلامت جامعه، مرهون همت بلند و تلاش صادقانه مرداني است كه با تمام توان، بي وقفه در لحظات اضطراب و نگراني به ياري آسيب ديدگان شتافته و سايه امني مي شوند برای جامعه. به منظور پاس داشت و ارج نهادن به زحمات ارزشمند جناب عالی در دوران تصدی مسئولیت مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار، این لوح سپاس تقدیم حضور ارزشمندتان می شود.
دوام عزت و سلامتی شما و خانواده محترم را از خداوند متعال خواستارم.