فَمَنْ شَهِدَ مِنْكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ… (١٨٥ بقره)
دکتر دانایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان میهمان ضیافت افطار در پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای سرخه
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
سه شنبه 31 اردیبهشت 98 دکتر دانایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق دکتر گوهری، معاون درمان، دکتر پهلوان، معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و یحیایی، مشاور اجرایی دانشگاه، میهمان ضیافت افطار در پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای سرخه بودند.
پس از ضیافت افطار، تکنسین های پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی سرخه در نشستی صمیمی مسائل و مشکلات کاری خود را با رئیس دانشگاه و معاونین درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در میان گذاشتند.
دکتر دانایی، رئیس دانشگاه گفت: تلاش ما بر این است تا با رعایت مقررات و قوانین مربوطه نسبت به اجرای قانون ارتقای بهره وری در سیستم اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه اقدام کنیم.
در این ضیافت افطار که با همت تکنسین های پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای سرخه برگزار شده بود،اسکندری، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه و تکنسین های این پایگاه حضور داشتند.

