فرماندار شهرستان سمنان آمادگی مرکز ارتباطات دانشگاه را در طرح سلامت نوروزی مطلوب ارزیابی کرد
بازدید فرماندار شهرستان سمنان و هیئت همراه از مرکز ارتباطات دانشگاه علوم پزشگی سمنان
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
چهارشنبه 2/فروردین/96 فرماندار شهرستان به اتفاق هیئت همراه از مرکز ارتباطات دانشگاه علوم پزشگی سمنان بازدید کردند.
مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های دانشگاه گفت: فرماندار شهرستان سمنان آمادگی مرکز ارتباطات و سیستم اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان را در طرح سلامت نوروزی مطلوب ارزیابی کرد.
دانایی، فرماندار شهرستان سمنان در این بازدید ضمن تبریک سال نو به کارکنان مرکز ارتباطات دانشگاه، از نزدیک با فعالیت های نوروزی این مرکز آشنا شده و از زحمات شبانه روزی آنان قدردانی کردند.

لینک کوتاه خبر :