فرشتگان سپیدپوش در صف اهداء زندگی

نجات جان بیماران با اهدای خون توسط تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

امروز پنج شنبه 26 بهمن 96 دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق تعدادی از تکنسین های فوریت های پزشکی سمنان با حضور در مرکز جامع اهدای خون امام رضا(ع) استان سمنان به بیماران نیازمند خون اهدا کردند. صالحی فر، مدیر کل انتقال خون استان سمنان نیز در این برنامه حضور داشتند.

دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی همواره برای نجات جان بیماران تلاش می کنند و این بار در صف اهدای خون به این وظیفه انسانی خود عمل کردند.

در این برنامه، صالحی فر، مدیر کل انتقال خون استان سمنان قسمت های مختلف مرکز جامع اهدای خون امام رضا(ع) از جمله واحد جدید پلاکت فریزیس را معرفی و دکتر اطهری به اتفاق ایشان از قسمت های مختلف مرکز بازدید کردند.

شایان ذکر است با توجه به تفاهم سازمان اورژانس و سازمان انتقال خون کشور، تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان هماهنگ با سایر دانشگاه های کشور در اجرای طرح  فرشتگان سپیدپوش در صف اهداء زندگی، با حضور در مراکز اهدای خون شهرستان های تابعه و اهدای خون، به یاری بیماران نیازمند شتافتند.

 

  • کد خبر : 16147
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی