صعود كاركنان مركز ارتباطات دانشگاه علوم پزشكي به قله سياه كوه شهرستان مهدي شهر

صعود كاركنان مركز ارتباطات دانشگاه علوم پزشكي به قله سياه كوه شهرستان مهدي شهر

فعاليت هاي ورزشي در برنامه هاي سالانه مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان

روابط عمومی مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛

جمعه 27/فروردين/95 كاركنان مركز ارتباطات دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان به قله سياه كوه شهرستان مهدي شهر صعود كردند. مدير حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي استان و مسئول مركز اورژانس 115 شهرستان سمنان نيز در اين صعود شركت داشتند.

بر اساس تأكيد مركز مديريت حوادث و فوريت هاي كشور، حفظ و ارتقا سلامت جسماني  نيروهاي عملياتي اورژانس پيش بيمارستاني و اجراي فعاليت هاي ورزشي در برنامه هاي سالانه مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان پيش بيني شده است.

  • کد خبر : 7036
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی