دیدار رئیس و جمعی از کارکنان مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با رئیس دانشگاه
به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه؛
یکشنبه ٢۶ شهریور ١۴٠٢ کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه به مناسبت گرامی داشت چهل و هشتمین سالروز تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی و روز فوریت های پزشکی با دکتر قدس، رئیس دانشگاه در سالن جلسات ریاست دانشگاه دیدار کردند.
دکتر قدس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک چهل و هشتمین سالروز تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی بیان کرد: با تلاش همکاران ما در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی و واحدهای پشتیبان، امروز شاهدیم که مأموریت های فوریت های پزشکی به استانداردهای روز دنیا نزدیک شده و باید این روند رو به رشد را همچنان حفظ کنیم.
قرائیان، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از ریاست دانشگاه بابت حمایتی که از مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه دارند ،گزارشی از اقدامات و عملکرد ۵ ماهه اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه را ارائه کرد.
در ادامه این دیدار دکتر پهلوان معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه با حضور در این دیدار و گفتگویی صمیمانه، درمورد امورات مربوط به آمبولانسها، نیروی انسانی، پایگاه ها همچنین پرداختی های حوزه اورژانس پیش بیمارستانی مطالبی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دکتر پهلوان با اشاره به اینکه کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی به عنوان گروه های در معرض خطر در تمامی سوانح و حوادث حضور مثمر ثمر دارند، از تلاش های شبانه روزی این عزیزان تقدیر و تشکر کرد.
در این دیدار مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، رئیس اداره عملیات اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه ،مسئولین مراکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های دامغان، گرمسار،آرادان، سرخه، مهدی شهر،سمنان،مسئول هماهنگی امور مرکز ارتباطات و هدایت عملیات،مسئول مرکز پایش داده های مراقبت های درمانی(MCMC) و هدایت عملیات بحران(EOC) و کارشناسان ستادی مرکز نیز حضور داشتند.