جلسه کارگروه آموزش و اطلاع رسانی مدیریت بحران برگزار شد
برنامه هاي آموزش همگانی کمک های اولیه در فوريت هاي پزشكي استمرار خواهد داشت
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان؛
دومین جلسه کارگروه آموزش و اطلاع رسانی مدیریت بحران، شنبه 4/مهر/94 در سالن همایش صدا و سیمای مرکز سمنان و به رياست قائم مقام صدا و سیمای مرکز سمنان برگزار شد.
قلی زاده کارشناس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان كه در اين جلسه شركت داشت، گفت: برنامه هاي آموزش همگانی کمک های اولیه در فوريت هاي پزشكي توسط مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان براي گروه هاي مختلف مردم استان اجرا شده و در نظر است اين برنامه ها همچنان استمرار داشته باشد.
وي گفت: صدا و سیماي مركز سمنان همکاری خود را با دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در اجرای برنامه های آموزش همگانی های کمک های اولیه در فوريت هاي پزشكي اعلام كرد.
گفتني است قائم مقام صدا و سیمای مرکز سمنان در اين جلسه از ساخت برنامه های تلویزیونی توسط سیما و ضبط برنامه های رادیویی توسط صدا در شش ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: ساخت مستند زلزله خاموش، آب و ... توسط سیمای مرکز سمنان در امر آموزش و اطلاع رسانی به عموم مردم تآثير بسزايي داشته است.