جلسه هم اندیشی کارشناسان مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی با مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

جلسه هم اندیشی کارشناسان مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی با مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

جلسات هم اندیشی، فرصتی مناسب برای بررسی دیدگاه ها و رسیدن به ایده های جدید و موثر برای دست یابی به اهداف مورد نظر

 روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

یکشنبه 10 تیر 97 کارشناسان مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه در جلسه هم اندیشی با مدیر حوادث و فوریت های پزشکی شرکت کردند.

دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: بحث و تبادل نظر درباره مسائل حوزه اورژانس پیش بیمارستانی در جلسات هم اندیشی، فرصتی است مناسب برای بررسی دیدگاه های مختلف و رسیدن به ایده های جدید و موثر برای دست یابی به اهداف مورد نظر.

در این جلسه پزشکان و کارشناسان مرکز ارتباطات دانشگاه حضور داشتند.

  • کد خبر : 17805
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی