جلسه هم اندیشی کارشناسان مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی با مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
جلسات هم اندیشی، فرصتی مناسب برای بررسی دیدگاه ها و رسیدن به ایده های جدید و موثر برای دست یابی به اهداف مورد نظر
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
یکشنبه 10 تیر 97 کارشناسان مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه در جلسه هم اندیشی با مدیر حوادث و فوریت های پزشکی شرکت کردند.
دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: بحث و تبادل نظر درباره مسائل حوزه اورژانس پیش بیمارستانی در جلسات هم اندیشی، فرصتی است مناسب برای بررسی دیدگاه های مختلف و رسیدن به ایده های جدید و موثر برای دست یابی به اهداف مورد نظر.
در این جلسه پزشکان و کارشناسان مرکز ارتباطات دانشگاه حضور داشتند.

لینک کوتاه خبر :