جلسه هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه با حضور معاون درمان دانشگاه

جلسه هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه با حضور معاون درمان دانشگاه

 جلسه هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه با حضور معاون درمان دانشگاه

سرپرست جدید اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه معرفی شد.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

امروز چهارشنبه 19 آبان  1400، جلسه هم اندیشی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با دکتر طاهری سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

در این نشست که دکتر اطهری رئیس سابق اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه نیز حضور داشت، دکتر گوهری معاون درمان دانشگاه با قدردانی از 14 سال تلاش و زحمات شبانه روزی دکتر اطهری در دوران تصدی مسئولیت " رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه"، از خداوند متعال دوام عزت، موفقیت و سلامتی روزافزون را برای وی خواستار شد.

دکتر اطهری رئیس سابق اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه با آرزوی موفقیت برای سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه، بیان نمود: همواره از زحمات ارزشمند ریاست و معاونین محترم دانشگاه و همچنین کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی که همکاری های لازم را در دوران تصدی اینجانب با مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه داشتند تقدیر و تشکر می کنم.

دکتر طاهری سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه نیز تصریح کرد: از زحمات ارزشمند دکتر اطهری در دوران تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم با مشارکت فعال مراکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان ها و تکنسین های فوریت های پزشکی، نقش موثر و کارآمدی در رفع مسائل موجود و ارتقای خدمات فوریت های پزشکی داشته باشیم.

شایان ذکر است: کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان همچنین مسئول مرکز ارتباطات و هدایت عملیات نیز در این نشست حضور داشتند.

  • کد خبر : 33965
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *