جلسه هم اندیشی مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تکنسین های فوریت های پزشکی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان

جلسه هم اندیشی مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تکنسین های فوریت های پزشکی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان

 جلسه هم اندیشی مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تکنسین های فوریت های پزشکی مرکز اورژانس پیش بیمارس

تدوین راه حل های مناسب با بهره گیری از نظرات همکاران حوزه اورژانس پیش بیمارستانی

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

شنبه 14 تیر 99 جلسه هم اندیشی مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه با تکنسین های فوریت های پزشکی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان در سال جاری برگزار شد. در این جلسه مسئول و تعدادی از تکنسین های فوریت های پزشکی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان، مسئول مرکز ارتباطات و هدایت عملیات دانشگاه وکارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه حضور داشتند.

دکتر اطهری، مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: نشست های هم اندیشی با تکنسین های عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی این فرصت را در اختیار قرار می دهد تا ضمن آشنایی با مسائل و مشکلات همکاران این حوزه بتوانیم راه کارهای موثری برای دست یابی به اهداف سازمانی را با بهره گیری از نظرات همکاران تدوین کنیم.

دکتر اطهری از زحمات همکاران اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان در مدیریت شیوع ویروس کرونا قدردانی و سپاسگزاری کرد.

  • کد خبر : 26590
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

جلسه هم اندیشی مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تکنسین های فوریت های پزشکی مرکز اورژانس پیش بیمارس

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *