جلسه هم اندیشی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه با تکنسین های فوریت های پزشکی شهرستان دامغان
ارتقای برنامه های اورژانس پیش بیمارستانی با مشارکت و هم دلی تکنسین های فوریت های پزشکی
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
دوشنبه 10 خرداد 1400 جلسه هم اندیشی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تکنسین های فوریت های پزشکی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان دامغان با حضور مدیر مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان دامغان در سالن جلسات آن مرکز برگزار شد.
دکتر اطهری، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه گفت: موفقیت در استقرار برنامه های جدید و ارتقای مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی تنها با مشارکت و هم دلی خانواده اورژانس پیش بیمارستانی مسیر خواهد بود.
در این نشست که با حضور تکنسین های فوریت های پزشکی و کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه برگزار شد، مسائل مختلف حوزه اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان دامغان مطرح و بحث و تبادل نظر شد.
دکتر اطهری همچنین به اتفاق کارشناسان این مرکز از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهید چراغیان، سید الشهدا و قوشه شهرستان دامغان بازدید کرد.


