جلسه هم اندیشی رؤسای اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های تابعه

جلسه هم اندیشی رؤسای اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های تابعه

کاهش مرگ و میر و آسیب های ناشی از حوادث با آموزش اقشار مختلف مردم

  روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

چهارشنبه 3 بهمن 97 جلسه هم اندیشی رؤسای اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های سمنان، سرخه، گرمسار، دامغان و مهدی شهر با حضور دکتر اطهری، مدیرحوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه و کلیه کارشناسان این مرکز در ستاد دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.

دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: با در نظر گرفتن سیاست های کلان سازمان اورژانس کشور و برای نیل به اهداف ترسیم شده، لازم است تمام توان خود را برای آموزش های عمومی بکار گیریم.

دکتر اطهری اظهار کرد: آموزش اقشار مختلف مردم و آشنایی آنان با جوانب مختلف حوادث و سوانح نقش مهمی در کاهش مرگ و میر و آسیب های ناشی از حوادث خواهد داشت.

دکتر اطهری گفت: با توجه به در پیش رو بودن مراسم چهارشنبه آخر سال و خانه تکانی عید، باید برنامه های آموزشی عمومی مرتبط را در فرصت باقی مانده تا پایان سال گسترش دهیم.

  • کد خبر : 20280
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی