جلسه هم انديشي پزشكان و پرستاران مركز ارتباطات دانشگاه برگزار شد
ارتقای خدمات مرکز ارتباطات از برنامه های مهم مرکز مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در سال جاری
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
سه شنبه 25/مهر/96 جلسه هم انديشي پزشكان و پرستاران مركز ارتباطات دانشگاه باحضوردكتر اطهري، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه و مسئول اورژانس 115 شهرستان سمنان برگزار شد.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: ارتقای خدمات مرکز ارتباطات دانشگاه از برنامه های مهم این مرکز بوده و در سال جاری با جدیت بیشتری توسط این مرکز پیگیری خواهد شد.
در این جلسه همچنین پزشکان و کارشناسان مرکز ارتباطات دانشگاه مسایل و مشکلات خود را با مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در میان گذاشتند.
لینک کوتاه خبر :